החיים היפים • מיליון ש"ח לחגיגת עצמאות של עובדי נמל אשדוד

החברה מבקשת 110 עובדים שיוקצו לטובת 40 עמדות אוכל שיובא ע"י הקייטרינג, ואל כל הטוב הזה יזכו החוגגים לאחר שבכניסה "יוצבו ארבע בובות ענק שיקבלו את פני האורחים ויחלקו הפתעות לילדים: צעצועי עצמאות מתנפחים וזוהרים"
ישראל פרייא | תמונת אילוסטרציה: Avishag Shaar Yashuv/Flash90 2 Comment on החיים היפים • מיליון ש"ח לחגיגת עצמאות של עובדי נמל אשדוד

מסמכי המכרז שפורסם, חושף את תכניותיהם ה"צנועות" של אנשי נמל אשדוד: חגיגת ענק בשווי הון לאלפי אנשים • בפנים: כל דרישות החוגגים • הנמל בתגובה: "ערב גיבוש צנוע לכל עובדי החברה ומשפחותיהם"

צילום: Avishag Shaar Yashuv/Flash90
החברה מבקשת 110 עובדים שיוקצו לטובת 40 עמדות אוכל שיובא ע"י הקייטרינג, ואל כל הטוב הזה יזכו החוגגים לאחר שבכניסה "יוצבו ארבע בובות ענק שיקבלו את פני האורחים ויחלקו הפתעות לילדים: צעצועי עצמאות מתנפחים וזוהרים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם מי שאינו מתמצא בטבלאות השכר במשק, השכר החציוני, או במדדי תעסוקה ושכר, יודע היטב כי בראש רשימות המשתכרים במגזר הציבורי נמצאים עובדי הנמלים. כתבות אינספור ותחקירים מעמיקים מוציאים באור לא חיובי בעליל את קבוצת העובדים המחזיקה באחד מהאיגודים המקצועיים הבלתי ניתנים לריסון, וזוכים בהתאם לתנאים חלומיים.

מי שזקוק לדוגמה נוספת לאורח החיים אצל מי ששפר עליו גורלו להימנות על משפחת הנמל, מוזמן למצוא אותם בין דפי המכרז לחגיגות יום העצמאות הקרוב שפרסם נמל אשדוד, ושעיקריהם נחשף על ידי אבי בר-אלי ב TheMarker.

לא פחות ממיליון שקל הוקצו למסיבת ליל העצמאות של העובדים ובני משפחותיהם, אליה מוזמנים כ – 4,300 חוגגים, כמעט פי ארבעה ממניין העובדים בנמל. מתחם טברנה ל-1,000 חוגגים, שבו שני ברים למזיגת משקאות, הקמת מתחם ענק לילדים ונוער, שבו יהיו שישה מתקנים מתנפחים, מתחם ג'ימבורי, מתקן בנג'י ומתחם למשחקי מחשב – אלו רק חלק מדרישות המכרז.

החברה מבקשת 110 עובדים שיוקצו לטובת 40 עמדות אוכל שיובא ע"י הקייטרינג, ואל כל הטוב הזה יזכו החוגגים לאחר שבכניסה "יוצבו ארבע בובות ענק שיקבלו את פני האורחים ויחלקו הפתעות לילדים: צעצועי עצמאות מתנפחים וזוהרים".

ומי משלם על כל זה? ע"פ הפרסום ב TheMarker, תקציב הרווחה שמעמיד הנמל עבור עובדיו הוא אשר נושא בעלויות הגרנדיוזיות של הערב החגיגי. מדובר בתקציב שלא מתקזז חלילה משכר העובדים.

בתגובת נמל אשדוד בחרו לתאר את כל מה שקראתם במילים 'ערב גיבוש צנוע': "החברה מקיימת באופן מסורתי ערב גיבוש צנוע לכל עובדי החברה ומשפחותיהם, כנהוג בכל החברות העסקיות במשק. האירוע מבטא את הערכת החברה לעובדים, בלי לפגוע בפעילות הנמל ובשירות הרציף ללקוחותיו.

"אירוע גיבוש מרכזי זה, בערב יום העצמאות, מבטא בתכניו את חשיבותו של הנמל ואת חיוניותו למדינה כתשתית אסטרטגית. ההיערכות הראשונית לקראת האירוע תובא לאישור הדירקטוריון".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    האמת שזה לא הרבה… עשיתי חישוב פשוט וזה יוצא הוצאה של 232.5 לאדם זה לא הרבה… אז מה קרה????